מדיניות משלוחים והחזרות
משלוחים:
– מרבית המוצרים באתר כוללים משלוח חינם לכל רחבי הארץ.
– זמני המשלוח הינם בין 20-40 ימי עסקים.
– ממוצע זמני השילוח באתר עומד על: 21 ימי עסקים
– מוצרים אשר נשלחים במשלוח מהיר דרך ספק ישראלי : במידה ויש תקלה \ אובדן של החבילה לאחר שנמסרה לדואר ישראל, אתר RtopR יקח אחריות מלאה על איתור החבילה וזיכוי כספי במידת הצורך – מנגד על הלקוח יהיה להבין כי יצטרך להמתין עוד 14 ימי עסקים כפי שמוגדר בדואר ישראל על מנת לאתר את החבילה.
ביטולים:
– אתר ״ RtopR״ יתחיל לעבד את הזמנתכם עד 48 שעות מרגע ביצוע ההזמנה.
– החזרים כספיים וביטולי עסקאות יבוצעו ע״פ החוק להגנת הצרכן כפי שמצוין בחוק המלא.
– צרכן יהיה רשאי לבטל עסקת מכר מרחוק, לפני קבלת המוצר או לאחריה, בשל חרטה על עצם ביצוע עסקה.
-לקוח שמבצע ביטול עסקה צריך לעדכן את שירות הלקוחות עד 14 ימים מרגע קבלת המוצר
– לא ינתן שירות במידה והלקוח לא יעדכן עד 14 ימים מזמן איסוף המוצר
– במידה וסיבת ביטול העסקה הינה חרטה בלבד, יהיה על הצרכן לשלם לעוסק דמי ביטול בשיעור בסך 5% מערך העסקה או 100₪ הנמוך מביניהם – בהתאם לחוק הגנת הצרכן
ניתן לקרוא עוד על החוק להגנת הצרכן ע״י לחיצה כאן
החזרות:
– במידה והמוצר שהזמנתם הגיע פגום תוכלו לקבל מוצר חדש על חשבון RtopR ללא עלות נוספת.
– במידה והמוצר אינו לשביעות רצונכם, ניתנת לכם האפשרות להחזיר במשלוח את המוצר אלינו. ותהיו זכאים להחזר כספי של 95% מערך ההזמנה עד 14 ימי עסקים מרגע קבלת המשלוח.
– במידה והמוצר הגיע פגום או שבור תצטרכו לשלוח תמונה לצוות השירות שלנו (במייל התמיכה) ולפיכך צוות האתר ישלח לכם מוצר חדש ללא עלות או קופון זיכוי מלא על סך עלות המוצר, לפי בחירתכם.
– בגין ביטולי עסקאות בעקבות סיבת ״מוצר פגום״, צוות האתר יתן החזר מלא לאחר שליחת המוצר חזרה למשרדי החברה ו/או לספק המוצר וע״פ תקנון האתר
שירות:
– שירות הלקוחות והתמיכה של RtopR יהיו זמינים עבורכם בכל עת במייל שלנו rtoproffice@gmail.com או דרך עמוד צור קשר
– הלקוחות של אתר RtopR חשובים לנו, צוות האתר יעשה מקסימום בכדי לעשות אתכם מרוצים.
– בכל עת שיש חוסר התאמה בין מדיניות האתר לבין החוק להגנת הצרכן, הוראות החוק להגנת הצרכנים יתעלו על מדיניות אתר RtopR.
מה שנשאר לכם זה רק לבחור מוצרים, להזמין וליהנות מחווית קניה בלתי מתפשרת.